Agenție digitală creație, web design, servicii SEO și marketing online
Agenția digitală Web Activ

Integrare CRM cu website, email, chat, formulare și rețele sociale

Despre Web Activ - agenție digitală marketing

Un software CRM care vă ajută să vindeți inteligent, mai bine, mai rapid și mai eficient. Un sistem CRM gestionează informațiile de vânzări, contactele și întregul proces de interacțiune cu un client, cu mult timp înainte ca vânzarea propriu-zisă să aibă loc.
Beneficiile implementării unei astfel de soluții sunt foarte mari și influențează radical întregul business. CRM-ul nu este doar un instrument util departamentelor de Marketing și Vânzări, ci unul care, odată integrat în operațiunile zilnice ale unei companii, poate aduce rezultate spectaculoase atât în procesele de business cât și în suportul oferit clienților.

Sistemele CRM moderne sunt create pentru a colecta și procesa informaţiile despre clienţi de-a lungul diferitelor canale sau puncte de contact între client şi companie (website, chat și aplicații de tip messenger, telefon, e-mail, materiale de marketing şi social media). O relaţie puternică între un website şi CRM este azi esenţială.

Economisiți timp și introduceți în CRM automat datele de interes ale potențialilor sau clienților interesați preluate direct din:

Rețele sociale

(solicitări informații via Facebook, Instagram, Linkedin, Google Business)

Emailuri Cereri ofertă

emailurile de afaceri primite (cereri ofertă și corespondența pe un anumit subiect)

Email marketing

campanii de email marketing

Live chat din site

sesiunile de live chat din site

Creare magazin online solutii e-commerce moderne

Aplicațiile sunt disponibile pentru utilizatori și în versiuni pentru smartphone (Android și IOS) astfel încât veți avea la dispoziție permanent control asupra serviciilor integrate. Un CRM mobil modern se adaptează la modul de utilizare al acestor dispozitive pentru a putea fi cât mai ușor de accesat prin intermediul acestora.

Soluțiile recomandate de noi sunt disponibile Saas (software as a service) și sunt tarifate lunar în funcție de pachetul de servicii furnizat, numărul de utilizatori și spațiul de stocare utilizat. Fiecare aplicație are și o versiune gratuită, de bază, ce poate acoperi un nivel minim acceptabil de cerințe și funcționalități. Toate aplicațiile CRM sunt multi-limba (engleză în principal) iar o parte sunt disponibile localizate și în limba romană.

CRM-ul automatizează procese de lucru, ajută la creşterea vanzarilor, oferă numeroase beneficii pentru utilizatorii din companie mărind productivitatea lor, generează rapoarte pentru echipele de vânzări, marketing și management şi oferă o protecţie sporită a datelor personale.

Dacă doriți să eficientizați colectarea de lead-uri, oportunități, clienți şi vânzări, vă recomandăm soluțiile CRM profesionale oferite de Hubspot, Zoho, Bitrix24 sau Freshworks. Costurile de platformă lunare sau anuale depind în funcție de pachetul de servicii furnizat, numărul de utilizatori și spațiul de stocare utilizat. Fiecare aplicație din suită are de regulă și o versiune gratuită, de bază, ce poate acoperi un nivel acceptabil sau bun de cerințe pentru business.

Contactați-ne pentru mai multe detalii și o ofertă personalizată de integrare CRM cu website, chat, email, formulare și rețele sociale.