- Suport IT (intervenții la cerere) și Outsourcing IT complet (sub forma unui departament IT externalizat)
- Administrare calculatoare office, infrastructura rețea, imprimante, utilizatori și drepturi de acces, licențe, sisteme de operare
- Administrare servere Linux și Windows în diverse configurații
- Gazduire aplicații, Web hosting și alte produse conexe (shared hosting, VPS/VDS hosting, colocare de servere, backup local sau extern, DNS hosting, etc)
- Dezvoltarea de aplicații software la comandă
- Achiziție, implementare și migrare pentru Microsoft Office 365 și Google Suite
- Comercializare hardware și software, cu parteneri Intel, Dell, HP, Xerox, Cisco, Microsoft, Vmware, etc.
- Consultanta pentru orice subdomeniu sau nișă IT
- Reprezentare în relația cu orice furnizor de echipamente și servicii IT
- Audit de securitate, dezvoltare și implementare politici de securitate
Serviciile asigurate prin partenerii noștrii acoperă cele mai frecvente cerințe IT de business:
Administrare servere, stații de lucru, laptopuri și echipamente de rețea
Uptime-ul serverelor si continuitatea serviciilor sunt critice pentru afacerea dvs. Este foarte important ca aplicațiile și serviciile să fie funcționale și accesibile utilizatorilor permanent. Orice cădere din orice motiv a unui serviciu (în afara întreruperilor programate) reprezintă o problemă care afectează rezultatele companiei, indiferent de rolul particular al serviciului respectiv.
- Instalare, configurare, administrare servere fizice si virtuale
- Administrare servere Windows
- Administrare servere Linux
Servicii email profesionale
Email-ul este cel mai important mijloc de comunicare atât în interiorul organizației cât și în afara ei. Serviciul de email este critic să fie securizat si protejat împotriva amenințărilor și atacurilor ce pot produce pagube importante, atat de natură financiară cât și din perspectiva datelor pierdute.
- Administrare email
- Servicii antispam
- Autentificare sigură
- Email Security Gateway
Monitorizare infrastructură IT
Rezolvăm foarte multe probleme înainte de apariția acestora, printr-o monitorizare permanentă a sistemelor IT. Monitorizarea reduce riscul apariției unor întreruperi, căderi de servicii sau aplicații nefunctionale, oferind totodată date istorice care pot fi corelate pentru a observa un anumit model al problemelor care pot apărea.
- Monitorizarea sistemelor critice
- Monitorizarea uptime-ului si a performantelor sistemelor
Securitate, protecția datelor, salvări periodice și back-up
Soluțiile de Backup și Disaster Recovery vor asigura ca datele importante de business să fie salvate periodic (local sau extern), proceduri utile mai ales în situațiile în care apar probleme hardware sau software. Ele oferă în plus o alternativă de răspuns la atacurilor de tip ransomware, păstrând o copie cu ajutorul un sistem dedicat.
- Backup al datelor companiei
- Istorie asupra versiunilor de fișiere și restaurare rapidă al datelor
- Backup imagine și recovery pentru servere
- Disaster recovery pentru downtime minim
- Backup al emailurilor și al serverelor web
- Backup-ul laptop-urilor și al stațiilor de lucru
Serviciile profesionale de administrare și suport IT includ de regulă:
- intervenție rapidă de la semnalarea problemei, specificat prin SLA contractual
- modalități rapide de contact și urmarire solicitare prin sistem de tichete avansat
- un număr de intervenții neprevăzute fără costuri suplimentare
- revizii periodice echipamente IT (calculatoare, imprimante, rețelistică)
- consultanță IT în vederea întreținerii și dezvoltării sistemului informatic (arhitectură completă și componente)
- perioada contractuală nelimitată
- istoricul intervențiilor (fișa de revizie și intervenție pentru fiecare echipament în parte).
Indiferent de anvergura infrastructurii informatice, externalizarea serviciului de administrare IT către unul dintre partenerii nostrii oferă avantaje imediate:
- asistența unor echipe de profesioniști organizate, ce operează pe baza unor proceduri clare în vederea asigurării calității serviciilor
- eliminarea costurilor necesare pregătirii profesionale și a dotării tehnice a personalului desemnat să administreze sistemul informatic
- siguranță și încredere conferite de experiența echipelor noastre; un tehnician se ocupă de problema în cel mai scurt timp, ca eficiența afacerii tale să nu fie afectată
- un cost clar și predictibil asociat cu serviciile IT necesare activităților companiei; suntem alături de tine când ești pregătit să faci investiții în echipamente IT&C.