Cu toții știm că astăzi competiția în afaceri a ajuns și în mediul online. Pentru aproape orice produs sau serviciu dorim să vindem sau să cumpărăm și orice informație avem nevoie, prima căutare se realizează prin intermediul motoarelor de căutare. De aceea, asigurarea unei prezențe online cât mai performante și mai potrivite intențiilor și modalităților de căutare ale utilizatorilor actuali este obligatorie pentru succesul unui business.
În mediul online toate acțiunile și demersurile sunt mai simplu și transparent de analizat, dimensionat, măsurat și ajustat. Prin instrumentele disponibile, marketing-ul online ne permite să evaluăm și să controlăm mult mai bine toate acțiunile de promovare disponibile. Putem afla cu precizie cine sunt vizitatorii site-ului, de unde vin aceștia, care sunt cele mai accesate pagini, care este serviciul sau produsul cel mai căutat, cât timp petrec vizitatorii pe o pagină, din ce zone geografice provin și ce dispozitive folosesc, câți dintre ei ajung să cumpere, ce acțiuni au produs cele mai bune rezultate etc.
Avantajele aduse de strategia digitală și promovarea online sunt incontestabile și orice afacere care dorește să fie modernă, actuală, de viitor, este bine să acorde importanța cuvenită asigurării unei vizibilități cât mai bune în această dimensiune.