Marketing digital și promovare online

Marketing și promovare online

Performanța unei afaceri se măsoară și crește astăzi prin prezența online. De aceea interesul pentru ceea ce numim marketing și promovare online este din ce în ce mai mare. Importanța sa pentru valoarea unei afaceri este incontestabilă, cu atât mai mult cu cât această modalitate de promovare produce rezultate imediate, vizibile, măsurabile și ajustabile. Marketingul digital este o componentă specializată de marketing care utilizează tehnologii digitale bazate pe servicii internet și online, folosind calculatoarele, telefoanele mobile și alte suporturi și platforme digitale pentru a promova produse și servicii.

Marketing online desemnează totalitatea instrumentelor și metodelor folosite pentru a asigura o vizibilitate cât mai bună și o promovare cât mai eficientă a serviciilor și produselor, prin intermediul internetului și al motoarelor de căutare. Acesta se deosebește de marketing-ul tradițional prin canalele folosite, prin modalitatea de expunere a informației sau mesajului și prin direcția comunicării.

Printre cele mai importante elemente de marketing online menționăm: SEO, marketing prin conținut, prin descrierile de pe site-uri sau magazine online ale serviciilor și produselor, prin advertoriale, comunicate de presă, interviuri, marketing pe rețelele de social media, publicarea de articole de blog sau de materiale informative în publicații online, marketing PPC prin Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Instagram etc. și display advertising prin producția și afișarea de bannere online.

Durează doar 30 de secunde


Marketing digital – servicii profesionale de promovare online

Dezvoltarea tehnologică dupa anii 1990 și 2000 a schimbat modul în care mărcile și companiile folosesc tehnologia pentru marketing. Pe măsură ce platformele digitale au devenit din ce în ce mai încorporate în planurile de marketing și în viața de zi cu zi, și, pe măsură ce oamenii folosesc din ce în ce mai mult dispozitivele digitale în loc să viziteze magazinele fizice, campaniile de marketing digital au devenit predominante.

Întrucât la ora actuală experiența utilizatorilor este un factor de mare importanță în succesul oricărei campanii de marketing și promovare online, pentru competitivitate este bine să acordați o importanță egală tuturor formelor de optimizarea a site-ului, fie că este vorba de SEO on-page sau SEO off-page. Toate acțiunile întreprinse pentru a îmbunăți aspectele UX și UI și toate materialele de promovare din exteriorul site-ului trebuie să aibă mereu în vedere preferințele clienților actuali și potențiali vizați.

Organizarea unor campanii de marketing cu performanțe cât mai bune presupune obligatoriu o bună cunoaștere a specificului afacerii, o analiză atentă a concurenței, identificarea cât mai clară a publicului țintă și găsirea celor mai potrivite canale și modalități de a vă adresa clienților.

Obținerea ratei de conversie pe care o doriți pentru afacerea voastră și dezvoltarea constanta implică adesea o agenție digitală specializată în conceperea de strategii de marketing online. O astfel de strategie include:

  • servicii de design și creație dedicate, care să corespundă nevoilor și intereselor clienților vizați

  • servicii de content writing și copywriting profesioniste pentru a concepe texte și materiale adecvate și cât mai potrivite canalelor și clienților targetați

  • experiență în producerea de materiale de marketing digital și în organizarea de campanii

  • o bună cunoaștere a business-ului și a celor mai potrivite mijloace de a-l promova online

  • realizarea unei stategii complexe, prin combinarea mai multor mijloace, originală, cu mesaje puternice și de impact

  • măsurarea constantă a rezultatelor și dimensionarea campaniilor în funcție de eficiență sau de scopul urmărit.

Serviciile de marketing online sunt esențiale indiferent de domeniul de activitate al business-ului dvs. Fiecare afacere este unica, motiv pentru care de fiecare data strategia de promovare este diferită.

Datorită competitivității și creșterii exigențelor utilizatorilor actuali, conceperea de campanii de marketing online implică atât o bună cunoaștere a tehnicilor specifice, cât și identificarea celor mai bune tactici de atingere a obiectivelor vizate. Fie că este vorba de o marketing online pentru creșterea notorietății unui brand, fie pentru promovarea unui produs sau serviciu cunoscut sau inovator, fie de educarea publicului, de stângerea de fonduri etc. întreg demersul trebuie să fie bine gândit încă de la început și să fie alese și testate cele mai adecvate metode și canale.

De ce să optați pentru (elemente de) marketing online în dezvoltarea afacerii dvs?

Cu toții știm că astăzi competiția în afaceri s-a mutat în mediul online. Orice produs sau serviciu am dori să vindem sau să cumpărăm și orice informație am avea nevoie, prima interogare se realizează prin intermediul motoarelor de căutare. De aceea, asigurarea unei prezențe online cât mai performante și mai adecvate intențiilor și modalităților de căutare ale utilizatorilor actualiti este obligatorie pentru succesul unui business.

În plus în mediul online toate acțiunile și demersurile sunt mult mai simplu și transparent de analizat și dimensionat. Prin instrumentele disponibile, marketing-ul online ne permite să evaluăm și să controlăm mult mai bine toate acțiunile de promovare disponibile. Putem afla cu mare precizie cine sunt vizitatorii site-ului, de unde vin aceștia, care este cea mai accesată pagină, care este serviciul sau produsul cel mai căutat, cât timp petrec pe o pagină, câți dintre ei ajung să cumpere, ce acțini au produs cele mai bune rezultate etc. .

Benficiile aduse de prezența și promovarea online sunt incontestabile și orice afacere care dorește să fie una modernă, actuală, de viitor trebuie să acorde importanța cuvenită asigurării unei vizibilități cât mai bune în această dimensiune.

Care sunt cele mai bune mijloace pentru un marketing online performant?

Fiecare afacere are specificul ei. Pentru a fi cât mai vizibilă și a obține o rată de conversie cât mai bună, orice promovare trebuie să țină seama în primul rând de alegerea celor mai potrivite căi de promobare și de conceperea unui mesaj cât mai adecvat și mai atractiv pentru publicul vizat.

În funcție de domeniu, de competiție și de eficiență, cele mai utilizate canale sunt:

Având în vedere faptul că Google este cel mai utilizat motor de căutare din țara noastră, campaniile desfășurate pe această cale produc vizibilitate imediată și conversii rapide. În funcție de cuvintele cheie vizate și de un buget prestabilit pot fi derulate divese campanii localizate în fucție de interese, accesări, zone geografice etc. Prin ajustare și optimizare continuă se poate ajunge la o rată de conversie foarte bună.

Interesul pentru Social Media este din ce în ce mai mare la persoane de vârste și preocupări diverse, tocmai de aceea această modalitate de abordare a clienților poate crește semnificativ traficul din site și produce vânzări importante.

  • E-mail Marketing

Este una dintre cele mai bune metode de targetare și loializare a publicului intersat. Chiar dacă este o metodă deja clasică și se supune unor rigori legislative mai stricte, continuă să fie o modalitate eficientă de a obține vânzări.

  • Display advertising și remarketing

Afișarea de bannere și mesaje publicitare pentru promovare în mediul online poate aduce un număr important de vizitatori în site, care pot deveni și clienți. Retargetarea tuturor celor care au vizitat site-ul este un mijloc eficient de a obține conversii de la cei care s-au arătat interesați de un produs sau de un serviciu.

De ce să alegeții serviciile de marketing online de la Web Activ?

Marketingul online este un demers complex, ce presupune multă pricepere în identificarea celor mai bune mijloace de promovare, conceperea mesajelor, alocarea bugetului și scalarea campaniilor. O echipă cu experiență în realizarea de campanii de marketing online vă poate fi de mare ajutor în găsirea celor mai adecvate soluții.

Iată care sunt principalele motive pentru a alege să lucrați cu noi:

  • beneficiați de o echipă dedicată ce poate veni cu soluții eficiente în organizarea oricărei campanii de marketing online

  • serviciile acoperă o gamă completă de competențe în design, programare, optimizare și promovare site

  • strategiile de marketing pe care le concepem vor fi realizate ținând seama de toate detaliile implicate, de specificul domeniului de activitate, de piața pentru care sunt concepute, de preferințele clienților vizați, de bugetul disponibil etc.

  • realizăm soluții personalizate pentru orice tip de solicitare de campanie de marketing online

  • punem accent pe o comunicare cât mai bună și pe evaluarea frecventă a rezultatelor obținute.

În funcție de profilul afacerii dvs, de segmentul de piață în care activați, de publicul țintă pe care-l vizați, vom alege și vom optimiza strategia și mixul de marketing digital. Daca doriți să beneficiați de toate oportunitățile oferite de mediul online, promovarea pe mai multe canale simultan este cea mai bună variantă. Vom administra bugetele și vom acoperi toate canalele care pot aduce oportunități, lead-uri și conversii:

  • content marketing – producție continut original adaptat creat și publicare în site, blog
  • optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)
  • social media marketing – producție continut optimizat și publicarea pe rețelele sociale
  • Google Ads (Adwords), Facebook Ads, LinkedIn Ads, Instagram Ads
  • e-mail marketing și automatizare e-mailuri pentru conversii
  • marketing online prin influenceri / blogging / forumuri / comunicate de presa / video marketing

Pentru proiecte cu bugete limitate consultați și listele noastre cu oferte și prețuri servicii marketing și promovare online. Pentru o ofertă personalizată (dezvoltare sau promovare), folosiți butonul de mai jos pentru contact rapid și spuneți-ne cât mai multe despre el. Vă vom ajuta să îl dezvoltați și să îl promovați pentru a avea rezultatele dorite.

Meniu