Agenție digitală creație, web design, servicii SEO și marketing online
Agenția digitală Web Activ

Implementare Platforma CRM HubSpot cu instrumente și versiuni gratuite

HubSpot este una dintre cele mai mari platforme de marketing și suport vanzari integrate la nivel mondial, fiind un software de marketing și vânzări dezvoltat pentru a ajuta specialiștii și proprietarii de afaceri să atragă lead-uri din norul digital și să-i convertească din potențiali în clienți, urmărind apoi fidelizarea acestora. Aplicația rulează în cloud și este oferită ca serviciu Saas, pentru un abonament lunar, în funcție de serviciile dorite și numărul de utilizatori. Platforma HubSpot este organizată pe zone funcționale mari ale căror caracteristici se intrepătrund în pachete de servcii dedicate compartimentelor de vânzari, marketing și suport.

Puteți urmări mai jos o scurtă prezentare a platformei:HubSpot oferă versiuni gratuite, utile pentru întreprinderilor mici (IMM) startup-uri sau afaceri la început de drum. HubSpot CRM se poate folosi pentru gestionarea proceselor de vânzare din multe domenii de activitate, cu precădere în domeniul business to business (b2b). Pachetele gratuite disponibile sunt de cele mai multe ori suficiente pentru echipe mici de vânzări de până la zeci de utilizatori. Un element important: localizarea în limba romana nu este deocamdată disponibilă. HubSpot este accesibil prioritar în limba engleza, având variante și în alte limbi de circulație universală însă, deocamdată, nu și în limba romană.

HubSpot CRM urmărește automat interacțiunile clienților, oferind informații valoroase despre comportamentul clienților și facilitând distribuirea informațiilor. Utilizarea unui CRM va ajuta, să știți cine sunt clienții dvs, ce doresc, ce interacțiuni ați avut cu ei în trecut și ce vor deveni în viitor. Caracteristicile de bază oferite de software-ul CRM dau posibilitatea sa păstrați evidența activităților companiei, inclusiv contacte și profiluri ale utilizatorilor, să alocați și să urmăriți oferte cu afișarea tuturor acestor date într-un tablou de bord detaliat (vizibil pentru toți membrii echipei) .

HubSpot CRM oferă în varianta gratuită multe funcționalități de bază necesare în administrarea proceselor de vanzare. Avantajele unui CRM se regasesc în platforma HubSpot:

  • Mențineți o bază de date unică în organizația dvs. de vânzări
  • Gestionați toate comunicarea și interacțiunile cu (potențialii) clienți
  • Automatizați preluarea și introducerea datelor (email, formulare, chat, etc)
  • Organizați detaliile de contact, companii, oportunități, oferte și activități
  • Urmăriți prospecți, calificați și închideți oportunitățile, fără să pierdeți detalii
  • Platformă intuitivă și aplicație disponibilă pentru telefoanele inteligente
  • Platforma poate fi integrată cu diferite platforme de e-commerce, website-uri, canale social media, canale de promovare PPC și alte aplicații terțe.

Principalele module, instrumente gratuite și avantaje incluse în HubSpot CRM:

  • Grupuri principale de funcționalități – Contacte, Vânzări, Marketing, Service (tichete), Rapoarte și Administrare
  • Contactele permit creare simplificată (nume / email / telefon / companie), creare și asociere cu o companie, date parametrizabile și păstrarea unui istoric complet de asocieri, liste de recipienți
  • Modulul de Marketing asigură culegerea automată de leaduri din canale digitale disponibile (PPC, rețele sociale), formulare sau prin e-mail marketing
  • Vânzările grupează oportunitățile asociate cu contacte, activități, documente, întâlniri și ofertare simplificate
  • Modulul de Service oferă un sistem simplu de administrare tichete pentru activitățile de suport (post vânzare)
  • Rapoartele se pot genera dintr-o biblioteca de template-uri sau pot fi personalizate în limite largi
  • Administrare utilizatori, grupuri și drepturi de acces, respectiv setări generale.
  • Un grad mare de personalizare, potrivit pentru multe tipuri de afaceri, o aplicație ușor de utilizat cu o rată mare de adopție la nivel de utilizator

Pentru echipe mari de vanzari sau servicii adiționale, sunt disponibile 3 tipuri de abonamente cu plata lunară sau anuală.

Buget implementare CRM HubSpot – versiuni gratuite

Noi, la Web Activ, asigurăm implementarea versiunilor gratuite pentru un buget de la 1200 euro + tva; costul de implementare include 40 de ore pentru:

  • setări generale (companie, instalare coduri de tracking, notificari, securitate)
  • configurare utilizatori, grupuri, drepturi de acces
  • import inițial baze de date contacte și companii,
  • setare tablouri de bord (dashboard) și etape vânzare
  • automatizarea proceselor de baza – configurarea unui formular, configurarea modului de chat online, sincronizarea unui cont de email, conectarea conturile de Google Ads și rețele sociale (Facebook, LinkedIn), setarea unui proces condițional call to action (CTA), setarea unui email automat de răspuns
  • configurare motorului de email – marketing
  • configurare zonei de tichete și suport
  • complianță GDPR (cookie consent, protectie date personale, etc)
  • asistență și suport de la distanță pentru utilizarea modulelor.

Durata de implementare tipică este de 10 – 14 zile și include până la 8 ore de training și suport pentru un utilizator cu drept de administrare și un utilizator standard implicat în vânzări.

Costul orar pentru servicii de suport adiționale, configurări, update pachete de servicii este de 30 euro + tva.

Posibilitățile de integrare, automatizare, personalizare și curba de învățare recomandă serviciile noastre alături de HubSpot oricărei companii care urmărește optimizarea acțiunilor de marketing și atragerea de noi oportunități de afaceri. Dacă sunteti în căutarea unui CRM versatil, simplu de utilizat, cu multiple integrări ce permit automatizări, ușor de customizat, cu versiuni gratuite puternice, iar interfața in limba engleză nu reprezintă o problemă, atunci alegerea HubSpot CRM este o variantă recomandată.

Noi, la Web Activ, ajutăm afacerile mici și mijlocii să-și optimizeze o parte din procesele importante de business, urmărind creșterea vânzărilor și reducerea costurile prin automatizare CRM și digitalizare procese. Contactați-ne pentru mai multe detalii și o ofertă personalizată.