CHESTIONAR REALIZARE SITE, APLICAȚIE WEB – FIȘA DE LUCRU A CLIENTULUI
Primul pas pentru a deveni un client Web Activ de succes este să ne cunoaștem.
Pentru a înțelege cerințele proiectului dvs avem nevoie de cât mai multe informații referitoare la proiect (aspectele variate ale website-ului curent), compania și serviciile dvs, obiectivele finale ale proiectului cu scopul de a identifica modalitățile de a le atinge.
Din experiența știm că acest chestionar este o investiție de valoare, atât pentru noi cât și pentru dvs – acest document economisește foarte mult din timpul care s-ar risipi (emailuri, întâlniri, discuții telefonice) pentru a inițializa și clarifica aspecte diverse ale proiectului.
Toate informațiile sunt confidențiale. Informația nu va fi redistribuită către terțe părti și va fi folosită doar pentru clarificarea aspectelor legate de proiectul în desfăsurare.
Vă rugăm să folosiți toate secțiunile aplicabile din acest chestionar pentru a ne oferi informații detaliate despre proiectul dvs.
INFORMAȚII GENERALE
- Care este numele companiei, adresa și adresa URL a site-ului dvs. web?
- Descrieți compania dvs., dimensiunea, istoricul și poziția pe piață într-un singur paragraf scurt.
- Menționați pe scurt scopul proiectului dvs.
- Descrieți calendarul și considerațiile bugetare pentru proiectul dvs:
- Cât de curând va fi luată decizia de realizare și care sunt criteriile dvs de alegere?
- Aveți un termen limită de lansare?
- Ce fel de buget aveți (adică bugetul este deja cunoscut – alocat, în curs, flexibil, necunoscut)?
- Cine va lucra la proiect în cadrul organizației dvs.? Cine va lua decizia finală?
A. DEZVOLTARE ȘI IMPLEMENTARE APLICAȚII WEB
- Care sunt obiectivele dvs. de afaceri principale pentru această aplicație web?
- Descrieți caracteristicile și funcționalitățile dorite pentru aplicația dvs. web.
- Ce software existent, baze de date, procese de afaceri, servicii terțe părți, etc., folosiți acum pentru a îndeplini aceste obiective?
- Descrieți (în principal) infrastructura dvs. tehnică ce va fi folosită (găzduire server, sisteme de operare, limbaje de programare, aplicații, personal tehnic etc.)
B. CREARE SITE, WEB DESIGN ȘI USABILITATE
- Care sunt principalele obiective de afaceri pe termen scurt și pe termen lung pentru site-ul dvs. web?
- Cum veți defini succesul acestui site web (place la clienți și parteneri, creșterea vânzărilor, numărul de oportunități generate, automatizare procese, etc.)?
- Care sunt nevoile și obiectivele vizitatorilor dvs.? Ce probleme îi ajută site-ul dvs. să rezolve?
- Care sunt acțiunile dorite (achiziționarea de produse / servicii, cereri de ofertă, înscrierea la newsletter, achiziția de lead-uri și oportunități – apelurilor telefonice / mesaje / formulare de contact / emailuri, compararea prețurilor, suport tehnic, etc.)
- Descrieți publicul dvs. țintă (proprietarii de afaceri, managerii, consumatorii, vârsta, educația, sex, ocupația, geolocalizare, etc.)
- Care este percepția și aspectul dorit al site-ului dvs. web (corporativ, informal, distractiv, de ultimă oră, clasic, modern, etc.)?
- Care sunt pentru dvs. diferențiatori competitivi și propunerea de vânzare unică (USP)? De ce vizitatorii ar alege să lucreze / cumpăra de la dvs în loc de concurență?
- Enumerați-vă principalii concurenți. Spuneți-ne ce fac aceștia bine sau mai puțin bine, ce vă place la site-urile lor web și strategiile de afaceri. Ce ați vrea să faceți mai bine?
- Aveți o identitate grafică / corporate (logo, slogan, combinații de culori, fonturi) ce vor fi folosite la crearea site-ului? Doriți să includem și aceste elemente în oferta noastră?
- Ați dezvoltat structura conținutului site-ului web? Dacă nu, veți avea nevoie de ajutor de la Web Activ? Aproximativ câte pagini de conținut (fără catalog) va avea site-ul, cât de des vor fi actualizate? Ce conținut inițial ne veți pune la dispoziție (text, grafică, imagini, catalog de produse / servicii – în format tabelar, etc.)? Aveți nevoie de ajutor la redactarea conținutului și achiziția de imagini licențiate?
- Descrieți strategiile de marketing și de generare a traficului pentru site-ul dvs. web pe care vă gândiți să le aplicați (promovare online / PPC, SEO – optimizare pentru motoarele de căutare, promovare și comunicare pe rețele sociale, email marketing, etc.). (Opțional) care sunt cuvintele cheie principale (și seturi) pe care le vor folosi vizitatorii pentru a vă găsi site-ul?
- Care sunt caracteristicile interactive pe care site-ul dvs. web le va avea (forumuri, bloguri, live chat, abonament la newsletter, conturi protejate clienți, etc.)
- Dați câteva exemple comentate de mai multe site-uri web care vă plac.
- Aveti o platformă tehnică preferată pentru site (ca de exemplu WordPress, Joomla, Typo 3, OpenCart, PrestaShop)? Care sunt specificațiile tehnice pe care trebuie să le indeplineasca platformă tehnică (software și hardware); există limitări sau cerințe pentru o platforma deja existentă (si care sunt acestea)?
- Note adiționale și observații
Folosiți oricât spațiu este necesar.