Agenție digitală creație, web design, servicii SEO și marketing online
Agenția digitală Web Activ

Inbound Marketing online 360

Inbound marketing reprezinta o strategie care utilizează colectia completa de elemente și acțiuni de marketing online – conținut, bloguri, evenimente, SEO, social media, etc – pentru a crea și crește notorietatea unui brand și a atrage noi clienți.
Spre deosebire de abordarea de marketing de tip outbound, clasică, în care companiile încearcă să găsească clienți într-o masă de prospecți (activități ce includ apeluri și mesaje reci, reclame difuzate în media), inbound marketing trezește interesul captând atenția clienților folosind canalele online și îi orientează apoi către companie. Cu inbound marketing, potențialii clienți ajung la dvs prin toate canalele online în care aveți o prezență activă precum website, bloguri, motoare de căutare și social media.

Obiectivul strategic îl reprezintă maximizarea procesului de atragere a vizitatorilor și conversia lor în clienți folosind cel mai bun / potrivit mix de instrumente online. Fluxul simplificat constă în parcurgerea următorilor pași: atrage vizitatori -> convertește pe cei interesați -> finalizează vânzarea -> mulțumește clienții (și transformă-i în fani).

De ce este inbound marketing o abordare modernă, atrăgătoare și performantă?

Deoarece oferă consumatorului exact răspunsurile pe care le caută în punctul în care acesta le caută și are nevoie. Aceasta abordare construiește încredere, reputație și autoritate în orice nișă sau domeniu, în care strategia se aplică consecvent. În acest proces NU este nevoie să luptați (de multe ori cu o concurență puternică, agresivă) pentru a atrage atenția clienților voștrii potențial. Inbound marketing crează legături puternice cu clienții rezolvând mai multe probleme.

Serviciile de marketing online 360 sunt importante indiferent de domeniul de activitate al business-ului dvs.

Inbound marketing atrage clienți prin crearea de conținut valoros și experiențe personalizate.
Strategia online aplicată acoperă și gestionează unitar următoarele arii:

Call to action

introducere webhooks și elemente call to action, testare versiuni și variante A / B;

SEO și SEM

SEM, analiză performante și optimizare activa (inclusiv SEO) îmbunătățire trafic din motoarele de căutare;

Social media marketing

– producție conținut optimizat, adaptat și publicarea pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, Google Business, Twitter, Linkedin, Youtube);

PPC

integrare campanii online Google Ads și FB Ads / PPC;

Landing page

creare landing / pagini dedicate;

Video marketing

marketing prin influenceri online / blogging / video marketing;

Analiză performanțe

urmărire, analiză performante și rezultate, automatizare procese cu ajutorul unei platforme software specializate.