
atragerea vizitatorilor
Inbound marketing reprezinta o strategie care utilizează colectia completa de elemente și acțiuni de marketing online – conținut, bloguri, evenimente, SEO, social media, etc – pentru a crea și crește notorietatea unui brand și a atrage noi clienți.
Spre deosebire de abordarea de marketing de tip outbound, clasică, în care companiile încearcă să găsească clienți într-o masă de prospecti, inbound marketing trezește interesul captand atenția clienților folosind canalele online și îi orientează apoi către companie. Cu inbound marketing, potențialii clienți ajung la dvs prin toate canalele online în care aveți o prezenta activa precum website, bloguri, motoare de căutare și social media.
Obiectivul strategic îl reprezintă maximizarea procesului de atragere a vizitatorilor și conversia lor în clienți folosind cel mai bun / potrivit mix de instrumente online. Fluxul simplificat constă în parcurgerea următorilor pași: atrage vizitatori -> converteste pe cei interesați -> finalizează vânzarea -> mulțumește clienții (și transformă-i în fani).
De ce este inbound marketing o abordare modernă, atrăgătoare și performantă?
Deoarece oferă consumatorului exact răspunsurile pe care le caută în punctul în care acesta le caută și are nevoie. Aceasta abordare construiește încredere, reputație și autoritate în orice nișă sau domeniu, în care strategia se aplică consecvent. În acest proces NU este nevoie să luptați (de multe ori cu o concurentă puternică, agresivă) pentru a atrage atenția clienților voștrii potențiali.