Activităţile eligibile constau în achiziţionarea de aplicaţii software, echipamente TIC, alte mijloace fixe, servicii de consultanţă şi training specializat necesare pentru:
Achiziționarea și/sau dezvoltare aplicațiilor software/licențelor necesare, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente;
Implementarea sistemelor informatice de analiză economică şi suport decizional (business intelligence systems) şi a altor aplicaţii electronice pentru managementul afacerii.
pentru design şi/sau producţie, pentru îmbunătățirea managementului ciclului de viaţă al produselor;
dispozitive și echipamente aferente (inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune)
Implementarea sau extinderea de sisteme pentru relaţii cu clienţii – CRM
Achiziția sau dezvoltarea unei soluții IT pentru comerțul electronic
Închirierea unei soluții de semnătură electronică
Realizarea unui website de prezentare a companiei
Implementarea sau extinderea sistemelor – ERP
Vă punem la dispoziție întreaga documentație necesară pentru solicitarea finanțării, obținerea autorizațiilor și avizelor necesare și implementarea proiectului;
Echipa cu experientă de peste 10 ani în accesarea fondurilor nerambursabile – fonduri UE pentru IMM;
Abordarea noastra garantează eligibilitatea proiectelor; nu ne implicăm dacă exista incertitudini;
Asigurăm asistență pe perioada de implementare și monitorizare a proiectului.
Vă rugăm sa ne contactati pentru finanțare în cadrul uneia din zonele noastre de competență IT (fonduri europene P.O.C. 2014 – 2020, schema de minimis pentru IMM – Start Up Nation, Programul național de digitalizare a IMM-urilor).
Articole
Studii de caz
Resurse