În 2020, un flux uriaș de activități digitale are loc în orice moment al zilei. Această catitate enormă de date vehiculată este rezultatul activității a 4,5 miliarde de utilizatori de internet, un număr care se preconizează că va crește și mai mult în următorii ani.
Trăind într-o lume din ce în ce mai digitalizată, unde viteza este cuvântul cheie, a fi conectat la tot ce mișcă pe Glob reprezintă de cele mai multe ori o nevoie reală. Azi, oamenii accesează rapid ecrane multiple și consuma informație via platforme sociale. Adulții stau pe Facebook, adolescenții pe Tik Tok, creativii pe Instagram, microbloggerii pe Twitter, gamerii pe Twitch, profesioniștii pe LinkedIn și toată lumea pe WhatsApp, YouTube sau Netflix. De-a lungul istoriei sale relativ scurte, internetul a fost un catalizator atât pentru creșterea, cât și pentru dispariția noilor companii și platforme. Azi, companiile de tehnologie precum Facebook, Amazon și Google au ajuns unele dintre cele mai mari companii din lume. În acest proces, au ajuns din urmă alte companii cu vechime, cum ar fi Apple și Microsoft.
Interacțiunea socială este adânc imprimată în ADN-ul nostru. Dintotdeauna oamenii au depins unii de alții pentru sprijin emoțional, împlinire profesională, educație, împlinirea obiectivelor. Cantitatea, structura și design-ul informației disponibile pe Internet au un puternic impact asupra cogniției umane. Mintea umană procesează informația, având și ea limitele sale de procesare. Oamenii folosesc rețele sociale petru a satisface nevoi cognitive, afective, de integrare personală și socială sau de eliberare a tensiunii. Cum toți utilizatorii de internet interacționează, postează, glisează, vizionează, cumpără, descarcă, partajează, este esențial în marketingul digital să înțelegem în detaliu ce face audiența în fiecare minut, pentru a le câștiga atenția și a cultiva o relație durabilă și relevantă.
Mărimea unei mărcii și greutatea sa determină în final valoarea sa financiară. Cum putem să creștem și să accentuăm puterea unui brand?
Iată trei elemente pe care să le luați în considerare:
– Creați măsuri de implicare cu angajament concrete trecând dincolo de măsurarea clasică a aprecierilor.
– Concepeți conținut pentru publicul țintă, analizandu-l mai bine pentru a înțelege tendințele, subiectele și experiențele care contează pentru el.
– Acționați acum creând emoție, ajutand publicul să își imagineze beneficiile produsului sau serviciului.
Brandurile care acordă atenție pe rețelele sociale și depășesc așteptările clienților vor găsi mai multe oportunități de creștere, ducând la o bază de audiență mai loială (și profitabilă). Ne apropiem de acest obiectiv când înțelegem ce se întâmplă în jurul nostru în fiecare minut.
Mai multe informații aici.
Publicul este acum distras în permanență, caută ceva de făcut sau despre care să vorbească. Asta înseamnă că fiecare secundă contează și fiecare persoană contează.
Acesta este motivul pentru care timpul și energia cheltuite în social media urmăresc să creeze un impact real în business.
Lori Lewis ajută brandurile în marketingul pe rețele sociale din 2008.
Există clar indicii că activitatea pe internet va crește în continuare, dacă nu din cauza 5G și a progreselor sale tehnologice asociate, cel puțin probabil din cauza creșterii constante a numarului de persoane care au acces la internet.
Noi la Web Activ îți stăm la dispoziție cu servicii complete de marketing digital și comunicare online. Dacă începi un proiect online (dezvoltare sau promovare), folosește butonul de mai jos pentru contact rapid și spune-ne cât mai multe despre el. Te vom ajuta sa îl dezvolți și să îl promovezi pentru a avea rezultatele dorite.