Agenție digitală creație, web design, servicii SEO și marketing online
Agenția digitală Web Activ

Generare și colectare de lead-uri și oportunități

Obținere lead-uri și oportunități pentru creșterea vânzărilor

Succesul unei afaceri se măsoară în principal prin numărul și valoarea vânzărilor pe care reușește să le facă (zilnic, săptămânal, lunar, trimestrial, anual, etc). Iar pentru a face vânzări și a obține profit, o companie are nevoie de clienți iar clienții noi îi obține cautând în permanență noi lead-uri și oportunități. Acest lucru nu se poate realiza o strategie portivită și fără o bază de date de contacte actualizată permanent, în continuă expansiune obținută și administrată conform normelor în vigoare de protejare a datelor cu caracter personal și securitate.

Atragerea de cât mai mulți clienți noi și păstrarea celor actuali reprezintă o mare provocare pentru orice companie. Fie că se află la început de drum, fie că dorește să se extindă, interesului pentru a menține clienții prezenți și a câștiga alții noi reprezintă o preocupare de baza pentru orice firmă interesată de stabilitatea și viitorul său.

Care sunt cele mai utilizate strategii pentru generarea și colectarea de lead-uri și oportunități?

Achiziția de noi lead-uri și transformarea acestora în clienți presupune o serie de activități de marketing ce implică o serie de costuri, pe care orice companie trebuie să și le evalueze în mod realist și responsabil. În general, cele mai multe firme concep strategii complexe și apelează la mai multe surse, urmând ca în funcție de rezultate și de scopul urmărit să le implementeze pe cele mai eficiente. Iată care sunt cele mai apreciate activități de marketing ce genereaza lead-uri:

Marketing prin conținut

Realizarea de materiale cu conținut valoros, care să atragă publicul în site și să-l convingă de calitatea produselor și serviciilor prezentate reprezintă o altă sursă valoroasă de generare de lead-uri. Obținerea de cât mai multe referințe și recomandări și achiziția unui număr de link-uri de calitate contribuie atât la o mai bună poziționare în motoarele de căutare, cât și la atragerea ulterioară de cât mai mulți vizitatori în site. Prin analiza traficului generat și a ratelor de conversie obținute se pot scala mai bine campaniile de marketing viitoare. La această categorie pot fi incluse următoarele tipuri de conținut: prezentări și descrieri de produse pe site, articole de blog, ghiduri, postările pe rețelele de social media, realizarea de conținut video pentru site sau pentru Youtube, infografice, studii de caz, review-uri, conținut multimedia, podcast-uri etc .

Search marketing

Având în vedere că în procesul de informare și de achiziție, cei mai mulți dintre utilizatorii actuali efectuează interogarea în mediul online, obținerea unei prezențe cât mai competitive în acest mediu contribuie esențial la achiziția de noi lead-uri și la generarea de vânzări. La acest capitol un rol definitoriu în obținerea celor mai bune rezultate revine proceselor de optimizare SEO (Search Engine Optimization). Pentru a putea obține o vizibilitate mult mai mare este nevoie de generarea constantă de conținut de calitate, de o bună structurare și indexare a site-ului, de optimizarea conținutului imagine și video, de URL-uri, titluri și metadate cât mai relevante pentru domeniul de activitate și pentru conținutul prezent pe site etc.

Obținere lead-uri și oportunități pentru creșterea vânzărilor

De ce să alegeți soluțiile de generare și colectare leaduri de la Web Activ?

Afacerile prosperă și cresc prin numărul de clienți pe care reușesc să-i câștige, prin calitatea serviciilor și produselor furnizate, prin prezența și campaniile online desfășurate. Achiziția de soluții software performante în colectarea de lead-uri sau derularea de campanii de marketing trebuie să fie o prioritate pentru orice business.

Având în vedere diversitatea domeniilor și specificul oricărui tip de business, propunem clienților soluții personalizate de gestionare a proceselor, a relațiilor cu clienții și de colectare de noi lead-uri. Toate soluțiile propuse sunt testate și adaptate pentru a corespunde intențiilor utilizatorilor, sunt performante și urmăresc un ROI (Return on Investment) cât mai bun.

Experiența câștigată în dezvoltarea și implementarea de programe și strategii de marketing pentru clienți din domenii diverse sunt cea mai bună garanție a cunoașterii în detaliu a tuturor aspectelor implicate.

Dacă aveți o afacere pentru care doriți să folosiți soluții personalizate de gestionare eficientă a relațiilor cu clienții actuali și potențiali alegeți o soluție recomandată și implementată Web Activ.